Vakantiepark De Zeeuwse Parel werd door Brain Communicatie online en offline bij een brede doelgroep op de kaart gezet.

Met representatieve foto’s, teksten, een informatieve en gebruikersvriendelijke website, 3D modellen van de woningen, promotiemateriaal en high quality brochures heeft De Zeeuwse Parel geïnvesteerd in een prachtige toekomst.

Brochures en promotiemateriaal

De grafisch vormgevers van Brain Communicatie kozen voor een gezellige en warme uitstraling in de brochures. Sfeervolle en prikkelende teksten verrijkt met prachtige foto’s van het park en de recreatiewoningen grijpen de aandacht van de lezer. Een brede doelgroep van geïnteresseerden en potentiële kopers weet de weg te vinden naar De Zeeuwse Parel.

Beeldmateriaal

Vakantiepark de Zeeuwse Parel is onderverdeelt in 2 takken. Het daadwerkelijke vakantiepark en de bijhorende koopeenparel.nl website waar men daadwerkelijk de villa’s op het park kan kopen. Voor Koop een Parel heeft Brain naast de website en het promotiemateriaal ook de sfeerfoto’s en luchtfoto’s mogen maken. Een oordel zelf, wat een plaatje.

Website

Door alle groei en ontwikkeling in vakantiepark De Zeeuwse Parel werd het tijd voor een frisse website. De webdesigners van Brain brachten een weekje in het gezellige park door en wisten vervolgens precies hoe de website eruit mocht gaan zien. Met sfeervolle foto’s, SEO geoptimaliseerde maar vooral converterende teksten en een 3D kijkje in het park is de website van De Zeeuwse Parel een plaatje geworden.

Bezoek de website →