Werken bij Shiptechnics

Op een krappe arbeidsmarkt is het vinden van het juiste personeel een hele opgave. Met een sterke campagne zetten wij Shiptechnics neer als aantrekkelijke werkgever.

Werken bij Shiptechnics staat garant voor avontuur. Zij bieden unieke technische uitdagingen in de offshore op bijzondere schepen en locaties wereldwijd.

Het vinden van het juiste personeel is in de maritieme installatietechniek een hele opgave. Shiptechnics schakelde de hulp van Brain communicatie in om een sterke arbeidsmarktcampagne te realiseren. Wij hebben deze opdracht met beide handen aangepakt. We zijn begonnen op het punt waarop wij de meeste opdrachten beginnen, het bepalen van een strategie!

Zet koers naar avontuur

Bij het onderzoeken van de strategie kwamen wij erachter wat een werknemer belangrijk vindt: afwisselende werkzaamheden. Vanuit deze input zijn wij met de campagne aan de slag gegaan en hebben de werkzaamheden als avonturen gepresenteerd.

Website

De basis voor de campagne is een sterke “werken bij” website. Deze site is modern vormgegeven, voorzien van mooie fotografie en voorzien van de verschillende avonturen die de werknemers te wachten staat. Een duidelijke vacaturetekst en online sollicitatie formulier maken de site compleet.

Bezoek de website

Facebook campagne

De vacatures zijn middels een facebook campagne bij een specifieke doelgroep onder de aandacht gebracht. Met een kleinschalig media budget hebben wij een groot bereik weten te creëren.

Fotografie

Om de website en advertenties goed tot zijn recht te laten komen zijn wij een dag aan boord mee geweest om het team in actie te zien en mooie beelden te schieten.