In de kerk, op het werk en op school genieten van betere, duurzame verlichting dankzij verbeterde communicatie van Meeuse-LED.

Binnen- en buitenverlichting specialist Meeuse LED uit Heinkenszand vertrouwde op Brain Communicatie voor een knaller van een vacature campagne en promotie van deelname aan de Water & Licht Experience, een belangrijke gespecialiseerde vakbeurs. Met representatief promotiemateriaal, drukwerk en een frisse uitstraling is Meeuse LED klaar voor een beter verlichte toekomst.

Vacature campagne

De specialisten van Brain begrijpen maar al te goed dat de juiste persoon op de goede stoel al het verschil maakt. Daarom hebben onze campagne managers zich eens goed gefocust op de bedrijfscultuur, wensen, eisen en toekomstplannen van Meeuse LED. Met al die info in het achterhoofd gingen de Brainers aan de slag en ontwikkelden en wel heel succesvolle vacature campagne. Bij Meeuse LED vond dus een prachtige interne groei plaats met frisse en enthousiaste werknemers!

Promotiemateriaal

Iedere ondernemer weet dat deelname met een stand aan elke vakbeurs een grote investering is. En zoals iedere ondernemer weet doe je een investering niet voor de extra zorgen. Brain nam die zorgen graag weg bij Meeuse en zorgde ervoor dat de vakbeurs een enorm succes was. Loyale klanten werden uitgenodigd, nieuwe klanten werden verwelkomd. Door de uitstraling in het promotiemateriaal te matchen met de ervaring en professionaliteit van Meeuse LED heeft Brain de verlichting specialist vanuit de best mogelijke kant belicht.

Website

De website van Meeuse-LED werd ook onder handen genomen om de klantbeleving echter kracht bij te zetten. Zo is er een gehele webshop ingebouwd die constant word geoptimaliseerd voor Google. Het opbouwen van de webshop is een on going proces. Wekelijks word er door de Brainers met veel plezier aan gewerkt.

Bezoek de website →