De woningen in woningbouwproject Atalanta te Wissekerke hoefden niet lang te wachten voor ze werden verkocht.

Woningbouwproject Atalanta werd door Brain Communicatie in de markt gepositioneerd op zeer effectieve wijze. Met opvallende advertenties in kranten en magazines, passend imago en logo, adembenemende vormgeving een converterende website krijgt de doelgroep van Atalanta de ruimte om hun droomhuis te vinden.

Offline adverteren

Wie wil wonen waar ruimte is wordt bereikt door Brain Communicatie. Via het internet, maar ook in kranten, magazines en via ander drukwerk. Door zorgvuldig te luisteren naar de wensen van de projectontwikkelaar stelden de specialisten van Brain vast welke doelgroepen moesten worden bereikt. Met een grootse adverteer campagne werden meer dan genoeg geïnteresseerden voor de woningen in project Atalanta gevonden

Nieuwe website

Online gevonden worden door mensen die op zoek zijn naar een nieuwe woning is voor iedere projectontwikkelaar natuurlijk het belangrijkst. Het prachtige Atalanta project in Wissenker kreeg van Brain Communicatie dan ook een te gekke website, die de herkenbaarheid van het woningbouwproject direct vergrootte. De vindbaarheid in de zoekmachines heeft de rest gedaan.

Bezoek de website →