Last van voeten, benen, rug of nek is snel opgelost bij Vitaal Podotherapie, voor wie Brain een nieuwe huisstijl en logo ontwierp.
Vitaal Podotherapie vertrouwde op Brain Communicatie voor een marketing offensief met high quality drukwerk. Met opvallende advertenties in kranten en magazines, nieuw imago en logo, flitsende foto’s en opvallende banners loopt Podotherapeut Vitaal voorop.
Lokaal adverteren
Voor klachten aan voet, knie, heup of rug gaan veel mensen niet eens meer naar de dokter. In de ogen van de specialisten bij Brain is dat een enorme kans om lokale patiënten in contact te brengen met de oplossing. Vitaal Podotherapie heeft de kennis en ervaring in huis om allerlei fysieke klachten op te lossen. Het enige dat Brain Communicatie hoefde te doen was dit duidelijk maken aan die enorme doelgroep. Met professioneel vormgegeven advertenties in lokale kranten en bladen werd de aandacht van mensen met fysieke klachten effectief getrokken.
Nieuwe brochures en banners
Met het nieuwe logo straalt Vitaal Podotherapie uit naar buiten hoe professioneel en zorgzaam zij al jaren zijn. Door nieuwe brochures in de frisse stijl en opvallende banners om aandacht te trekken lopen de patiënten tegenwoordig achter Vitaal aan. De Brainers maakten gebruik van de kennis en ervaring die de podotherapeut heeft opgebouwd en luisterde goed naar alle wensen en eisen. Met een creatieve insteek en vooral slim onderzoek naar de doelgroep zorgden de specialisten van Brain Communicatie voor een flinke steun in de rug, waardoor alles op rolletjes loopt!
Website
Over het design, de indeling en de vindbaarheid van de webshop is goed nagedacht. De doelgroep dient de website eenvoudig te kunnen bedienen en moet het eenvoudig vinden om een afspraak in te plannen. Om voor elke dienst of specialisme een eigen pagina aan te maken werd te website beter gevonden door Google, dat is waarom Vitaal voorop loopt.