Het totale plaatje, van een nieuwe website tot aan de brochure en van de vrachtwagen tot de zak. Jonika makes you smile.

Jonika BV in Oostdijk vertrouwde op Brain Communicatie voor een nieuwe mobiel-vriendelijke website, het nodige drukwerk en sfeervolle foto’s. Met de door Brainers ontworpen nieuwe huisstijl en logo kan Jonika BV de prachtige uien aan nog meer klanten verkopen.

Huisstijl en logo

Het speelse maar strakke nieuwe logo van Jonika BV laat de hele wereld in één oogopslag zien waar het Zeeuwse bedrijf voor staat. Jonika uien zijn dan ook een begrip in Nederland. De grafisch vormgevers uit de creatieve werkplaats van Brain hebben de laatste stap genomen om van Jonika een internationale gamechanger te maken. Met de ervaring en professionaliteit die al in huis was en de nieuwe huisstijl om het te tonen heeft Jonika BV een mooi marktaandeel in handen.

Video- & fotografie

Een gelikte huisstijl en een gestroomlijnde website is één. Maar de mensen van Brain hebben het gehele proces van de teelt tot het vervoeren van de ui in beeld gebracht. Met een hele reeks aan korte videos werd de klant meegenomen in het gehele traject om een beter beeld te geven hoe de ui bij hun terecht komt.

Website

Voor de website van het nieuwe Jonika BV ging de webdesigner van Brain Communicatie eerst eens lang bij Jonika in Oostdijk. Internationale allure in diverse talen, met een persoonlijke kijk in de keuken van Jonika BV. De website is gebruikersvriendelijk, SEO geoptimaliseerd en heeft een hoge Europese converterende waarde.

Bezoek de website →