Vitaal Podotherapie

Een nieuwe onderneming starten is een hele uitdaging. Met een goede branding is de eerste stap naar succes gezet.

Vitaal is een moderne eenmanspraktijk voor podotherapie. Laagdrempelige zorg staat hier centraal. De kleurrijke branding brengt deze boodschap goed over.

Tijdens onze eerste gesprekken werd de wens en visie van Arjan Zanddijk snel duidelijk. Vitaal moet een fris, modern en kleurrijke uitstraling krijgen waardoor potentiële patiënten graag bij ons naar de praktijk willen komen. Brain communicatie heeft zijn best gedaan aan deze wens gehoor te geven, het resultaat mag er zijn.

Logo en huisstijl

In korte tijd hebben wij voor Vitaal een logo en bijpassende huisstijl ontworpen. Het logo heeft een vrolijk en actief karakter en weerspiegeld het gevoel van lopen zonder afwijking, het vitaal voelen. Deze sfeer is naar alle onderdelen doorgetrokken.

Website

De website is voor Vitaal een belangrijk onderdeel van de communicatiestrategie. Veel potentiële patiënten zullen voordat zij een afspraak maken de website bezoeken. Qua design en informatie is er alles aan gedaan de bezoeker een duidelijk en professioneel beeld te geven van de podotherapie praktijk.

Bezoek de website

Promotiemateriaal & advertentie campagne

Om de naamsbekendheid in korte tijd te vergroten, is er een grootschalige advertentiecampagne in gang gezet rondom de drie kernen waar de praktijk actief is. Met duidelijke advertenties en sprekend promotiemateriaal is deze campagne een succes geworden.

Fotografie

Met een sprekende fotoreportage hebben wij de aard van de werkzaamheden en de persoonlijke kennismaking met Vitaal goed weten vast te leggen. De foto’s komen in veel uitingen terug.