Zuidwest Logistiek is goed onderweg met een strategische vacature campagne, website en promotie video.

Koeriers- en transportbedrijf Zuidwest Logistiek vertrouwde op Brain Communicatie voor een herpositionering in de markt. Met opvallende advertenties in een vacaturecampagne, nieuw imago, flitsende foto’s en een serie drukwerk is Zuidwest Logistiek op de weg naar nóg meer succes.

Herpositionering

Voor een koeriers- en transportbedrijf zoals Zuidwest Logistiek is communicatie ontzettend belangrijk. Door groei, meer ervaring en meer mogelijkheden is de transporteur gegroeid en verbeterd. Brain heeft geholpen om die groei beter zichtbaar te maken aan de buitenkant. Loyale én potentiële klanten zien de betrouwbare en razendsnelle logistiek specialist nu een stuk beter. Het nieuwe imago past als gegoten.

Vacature campagne

De beste reclamecampagne voor een transportbedrijf is natuurlijk om het groots aan te pakken. Hoe drukker je het als logistiek specialist hebt, hoe vaker je wagens op de weg te zien zijn. Brain maakte gebruik van kleuren en vormgeving om de aandacht van alle geïnteresseerden te trekken in de wereld van chauffeurs. Zuidwest is onderweg naar een nog beter marktaandeel dankzij zorgvuldige rebranding en de inzet van de juiste tools en hiermee het aantrekken van de juiste vakmensen.

Website

Na een succesvolle campagne kon natuurlijk de website van Zuidwest Logistiek niet achterblijven. De site is inmiddels zo ingedeeld dat de informatie is opgedeeld in een koeriers en een transport gedeelte. Potentiële klanten vinden hierdoor eenvoudig en snel de juiste informatie en dat ook nog eens in diverse talen!

Bezoek de website →