Coroos produceert hoogwaardige conserven voortaan met een nieuw logo en bijpassende huisstijl, powered by Brain.

Duurzame conservenfabriek en familiebedrijf Coroos vertrouwde op Brain Communicatie voor een opvallend nieuw logo en een serie aan representatief drukwerk. Met professioneel nieuw promotiemateriaal, een duidelijke brochure en representatieve foto’s is familiebedrijf Coroos helemaal klaar voor een nieuw hoofdstuk.

Nieuw logo

In een familiebedrijf is traditie een mooie werkwijze, maar zo af en toe is hier en daar toch wel wat vernieuwing nodig. De Brainers gingen aan de slag met een professioneel, oogstrelend en representatief nieuw logo voor Coroos. Met een strak design is het nieuwe logo voor conservenfabrikant Coroos een prachtig nieuw jasje.

Drukwerk en promotiemateriaal

Generaties aan gepassioneerd werk verdienen het uiteraard om mooi gerepresenteerd te worden. De ervaren specialisten van Brain hebben ervoor gezorgd dat aan de brochure van Coroos het harde, betrouwbare werk duidelijk af te lezen is. Met informatieve teksten, representatieve foto’s en strakke layouts is de nieuwe brochure voor dit bedrijf perfect gematcht aan het indrukwekkende werk dat zij leveren. Ook in het promotiemateriaal is dit terug te zien. De professionele uitstraling zorgt ervoor dat Coroos uit de best mogelijke kant wordt belicht.