Brain ontwierp grasbrochures in nieuwe huisstijl

Informeren is ontzettend belangrijk, ook in de internationale wereld van gras. Daarom plantte DLF samen met Brain de creatieve zaadjes voor een frisse nieuwe huisstijl en een informatieve brochure campagne. De designers van Brain werkten nauw samen met de marketing afdeling van DLF om dicht bij het hart van de organisatie te blijven.

Autoriteit in de markt

Als grote speler in iedere markt is het belangrijk om de juiste uitstraling te behouden. Als autoriteit toont DLF veelzijdigheid en een hoog kennisniveau. Door nieuwe grasbrochures uit te geven laat de grasgigant zien hoe de toekomst er uit ziet voor grasvelden.

Van gazon tot grasmat

In de door Brain ontworpen brochures worden de verschillende mogelijkheden in gras belicht en speelt de nieuwe huisstijl een belangrijke rol in het neerzetten van de juiste sfeer. Voordelen en nadelen worden belicht, zodat voor iedere situatie het juiste gras kan worden gekozen.

Samenwerking van specialisten

Voor elk resultaat is wat inzet nodig. Brain Communicatie steunt op de creativiteit en team spirit van de knappe koppen die iedere uitdaging aankunnen. Grafisch designers werken samen met tekstschrijvers, techneuten en andere specialisten om steeds weer spectaculaire eindresultaten te bereiken.