Die steengoede makeover voor Modulo
Als de specialisten van Brain Communicatie het doen, doen ze het in één keer goed. Voor prefab leverancier Modulo Circulair Wonen werd werkelijk alles uit de kast getrokken. Niet alleen de website, maar ook het logo en de huisstijl werden onder handen genomen. En dan ook nog een brochure als stijlvolle informatiebron voor klanten en geïnteresseerden.
Huisstijl en logo
Zeker wanneer de professionaliteit van het bedrijf en de servicegerichte werkwijze direct blijken uit de layout en sfeer van de huisstijl. Met een representatief nieuw logo en een heldere toon communiceert het initiatief van onroerend goed gigant V&V Bouw op niveau.
Professionele website als baken voor de nieuwsgierigen
De webdesigners van Brain weten precies hoe ze een website onder de aandacht dienen te brengen van de juiste doelgroep. Met de website van Modulo als informatiebron en uithangbord heeft de prefab leverancier een stevige fundering op het wereldwijde web. Een betaalbare woning verkoopt vervolgens zichzelf!