Aandacht trekken op de vakbeurs werd voor de experts van Molenaar Betonindustrie wat gemakkelijker gemaakt.

Molenaar Betonindustrie vertrouwde op Brain Communicatie voor een herpositionering in de markt en een opvallende stand op de vakbeurs. Met informatieve high quality brochures en een ge-update prijslijst, promotiemateriaal voor de beursstand en representatieve foto’s staat Molenaar nog stabieler in de markt.

Brochures en prijslijst

Voor de loyale relaties van Molenaar Betonindustrie was de nieuwe prijslijst een directe kennismaking met het nieuwe gezicht van Molenaar. De professionaliteit en ervaring die Molenaar in de afgelopen 70 jaar heeft opgebouwd is nu helemaal zichtbaar in de nieuwe huisstijl en het smaakvolle logo. Met high quality brochures en een nieuwe gebruikersvriendelijke en overzichtelijke prijslijst kan Molenaar gaan bouwen aan een breder relatiebestand.

Beurs deelname

Deelname aan een vakbeurs is prijzig, zoals iedere ondernemer weet. Voor Molenaar betekende dat niets meer dan een kans om het in één keer goed te doen. De specialisten van Brain zorgden voor een eye catcher van een stand. De huisstijl kleuren van Molenaar maakten de stand en medewerkers herkenbaar voor loyale en potentiële klanten. Met de goed doordachte strategie van Brain verliet Molenaar de beurs met een koffer vol leads om mee te bouwen.