Als dierenvoer specialist weet Wafi Holland BV hoe belangrijk de uitstraling van verpakking is, daarom werd Brain ingeschakeld.

Dierenvoer specialist Wafi Holland B.V. vertrouwde op Brain Communicatie voor een herpositionering in de markt. Met een opvallende nieuwe huisstijl en logo, sfeervolle foto’s en nieuwe stijl verpakkingen is Wafi Holland hongerig naar de toekomst.

Nieuwe huisstijl

De grafisch vormgevers van Brain Communicatie kregen de spannende taak om met nieuwe designs te komen voor het imago van de ervaren dierenvoer specialist. Bewapend met ervaring en kennis van de markt zijn de specialisten van Brain aan de slag gegaan. Een uitvoerig onderzoek naar de organisatie én de doelgroep leverde een duidelijk scenario op. De nieuwe stijl is dan ook fris, professioneel en klaar voor een heerlijke toekomst.

Fotografie

Kennis maken met een organisatie is nu eenmaal makkelijker wanneer er gezichten te zien zijn. De harde werkers van Wafi Holland werden stijlvol en sfeervol in beeld gebracht. Door te zien hoe de ervaren experts van het bedrijf hun werk doen wordt een vertrouwensbasis gecreëerd met de (potentiële) klanten van Wafi.

Website

Na het vernieuwen van de labels en de branding rondom Wafi werd het tijd dat ze ook online in een nieuw jasje werden gestoken. Hierdoor zijn ze niet alleen offline maar ook online beter zichtbaar.

Bezoek de website →