logo
logo
  • [email protected]
  • 0113 700 282
  • Diensten
  • – Branding & vormgeving
  • – Website & webshop
  • – Fotografie & Videografie
  • – Strategie & optimalisatie
  • De cases
  • Vacatures
  • Het bureau
  • Blogs
  • Contact

Een nieuw brand vormgeven of een rebranding doorvoeren.

  1. Home
  2. Diensten
  3. Branding & vormgeving
  4. Een nieuw brand vormgeven of een rebranding doorvoeren.
PSD 1 3 uai

Waarom is branding en vormgeving belangrijk?

Een merknaam en een logo zijn natuurlijk wel handig om te hebben, maar je hebt toch echt wel wat meer nodig om aandacht naar je merk to te trekken. Branding is, simpel gezegd, het vormen van een uitstraling en ‘identiteit’ voor een merk. Deze uitstraling is belangrijk voor het bereiken van de doelgroep, omdat dit is waar mensen aanvankelijk geïnteresseerd in zijn. Het is niet simpelweg de naam van een merk waar men op afkomt, het is dat waar het merk voor staat. Vaak is dit uiteraard de hoge kwaliteit van de producten of diensten van dit merk, soms tegenover scherpe prijzen, maar er zijn vele kwaliteiten die een merk interessant kunnen maken voor de consument.

Met branding en vormgeving laat je de doelgroep voor jouw merk weten wat ze van je mogen verwachten. Zo kan het zijn dat al je producten met aandacht en precisie handgemaakt zijn, of dat de diensten die je aanbiedt worden uitgevoerd door specialisten met veel ervaring en kennis. Al deze kleine, karakteriserende details vormen samen de ‘identiteit’ van jouw bedrijf of merk. Het is natuurlijk wel belangrijk dat de klant een idee heeft van wat je bedrijf voor hen kan betekenen.

Gesprek inplannen →

Wat is branding?

Wat wordt bedoelt met branding is het presenteren van al deze aantrekkelijke kwaliteiten waarover jouw bedrijf bezit, op een sympathieke en enthousiasmerende manier. Dit presenteren komt in verschillende vormen, zoals bijvoorbeeld de interacties met de klant, activiteit op sociale media, maar ook natuurlijk in de advertenties die je plaatst. Grafische vormgeving is hoe een bedrijf zich als het ware voorstelt aan de klant. De grootste en meest duidelijke vorm van branding is het logo, wat vaak de meeste aandacht trekt. Naast het logo zijn echter ook de marketing campagnes, brochures en promotiemateriaal erg belangrijk om de aandacht niet alleen te trekken, maar deze ook te houden.

Wanneer kies je voor rebranding?

Is jouw onderneming flink gegroeid en ben je niet helemaal meer hetzelfde bedrijf dat je al die jaren geleden was? Dat is helemaal niet erg! Jouw ervaring en de kennis die je hebt opgedaan hebben je simpelweg laten groeien als ondernemer. Jouw loyale klanten weten dat je betrouwbaar bent en kwaliteit te bieden heeft. Maar al die mensen die dat nog niet weten dan? Jouw potentiële klanten wachten op bericht van jouw uitzonderlijke producten, waardevolle producten en persoonlijke service. Met rebranding vertel je jouw verhaal vanuit een nieuw perspectief. Bereik die volledige doelgroep, samen met Brain!

Leesvoer →
GRT 1066 e1667559787360

Dit is jouw moment

Zullen we binnenkort samen nadenken over jouw groei & ambitie?

Gesprek inplannen →

Ik zoek
Branding & vormgeving
Website & webshops
Foto & Videografie
Strategie & optimalisatie

Contact
0113 700 282
[email protected]

Adres Kapelle
Goessestraatweg 19
4421 AD Kapelle

Adres Rotterdam
Stationsplein 45, A4.004
3013 AK Rotterdam

Volg ons

Cookies • Cookiesbeleid • Privacy Policy • Algemene voorwaarden

Brain communicatie
Beheer toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Voorkeuren
{title} {title} {title}