Een promotievideo maken, of laten maken, helpt je een grote groep potentiële klanten te bereiken. Want een reclame video maken doe je niet voor de klanten die jou al kennen. Je klantenkring is tevreden over je omdat je goed werk doet, goede producten levert of wat je dan ook voor hen doet. Het enige wat jij nodig hebt, is een beetje exposure. Jezelf laten zien op nieuwe platforms. Een YouTube video laten maken door de vakkundige videograaf van Brain geeft je toegang tot een hele nieuwe groep consumenten. Bovendien laat een professionele promotievideo zien dat jij een betrouwbare partij bent om mee in zee te gaan. Zo hebben je loyale klanten ook weer een goede reden om in je te investeren.
Wanneer je kiest voor een promotievideo moet je natuurlijk eerst een goed idee hebben. Jouw product of dienst moet op de juiste manier in beeld gebracht worden. Verkoop het gevoel, de essentie, de sfeer, de emotie en het imago. Het informatieve gedeelte mag natuurlijk niet achterblijven. Maar daar heeft de Brain videograaf al lang aan gedacht. Met bakken ervaring en creatieve passie gaan onze Brainers voor jou aan de slag om een reclame video te maken waar je jaren zakelijk plezier van kunt hebben.
Wat is een promotiefilmpje en waar moet een promotiefilmpje aan voldoen? Een promotievideo maak je wanneer je iets aan te bieden hebt. Misschien zijn dat jouw vaardigheden als stukadoor. Maar misschien verkoopt jouw bedrijf wel zelfreinigende ovens. Het maakt niet uit of je mosselkweker of interieurbouwer bent. Met een promotiefilmpje van Brain Communicatie laten we jouw potentiële klanten kennis maken met dat wat jij te bieden hebt. Met de juiste insteek belichten we je sterke punten en zetten we je producten en diensten in het zonnetje.
Maar wat kost het om een video te laten maken en editen? Bij Brain Communicatie houden we het graag simpel en transparant. We spreken dus van tevoren een lage prijs met je af, waarvoor de video specialisten in onze creatieve werkplaats aan de slag gaan. Die prijs is natuurlijk volledig afhankelijk van wat je wilt bereiken. Zo beginnen we elk project met luisteren. Luisteren naar jouw ideeën en wensen. Vervolgens gebruiken we onze Brains om ervaring en deskundigheid aan jouw idee toe te voegen. Met een frisse kijk op een mooi eindresultaat.
Dit is jouw moment