E-mail marketing is nog altijd de marketingtool met het hoogste rendement, wanneer het op conversie aankomt. Een e-mail campagne starten helpt je met het naar buiten brengen van informatie via een nieuwsbrief, of de aankondiging van een fusie. Je kunt een e-mail campagne opzetten om nieuwe producten te introduceren of klantonderzoeken te doen. Vraag in de creatieve werkplaats van Brain Communicatie naar ideeën voor een email campagne en voorbeelden vliegen je om de oren! En dat is maar goed ook, want de Brainers zijn er om jouw ideeën om te zetten in een verbluffend e-mail marketing offensief.
Door samen met jou in gesprek te gaan en eens lekker te Brainstormen over de mogelijkheden, komen we al snel met een veelbelovend plan. We bepalen de doelstellingen en de rol die e-mail marketing daarin kan betekenen. Vervolgens bouwen we een contactenlijst op. Hiervoor gebruiken wij verschillende bronnen, afhankelijk van jouw branche. Door de contactenlijst te bestuderen en segmenteren kunnen we een beeld krijgen van het type consument waarnaar jij op zoek bent. We ontwerpen templates in jouw huisstijl, die je eigen medewerkers in een later stadium vervolgens gemakkelijk kunnen bewerken en versturen. De inhoud? Met jouw kennis en passie en onze creatieve werkplaats kunnen we samen zorgen voor top content!
Een succesvolle e-mail campagne opzetten is niet zo recht-toe-recht-aan als je zou denken. Met een gevarieerd team van specialisten tot je beschikking kun je samen met de Brainers veel bereiken. Websitebouwers, fotografen, videografen, grafisch vormgevers, tekstschrijvers, SEO-specialisten, social media guru’s, marketing analisten, ervaren allround adviseurs en natuurlijk e-mail experts helpen je om de perfecte e-mail campagne te starten voor jouw onderneming. Aandacht trekken, overtuigen en… een call to action om potentiële klanten in contact te brengen met jouw werknemers. Het enige dat je hoeft te doen is contact opnemen met Brain Communicatie. We’ll take it from there.
Iedereen kan een saaie nieuwsbrief sturen met foto’s van producten en informatie over een nieuw pand. Bij Brain gaan ze liever een stapje verder. Jouw e-mail spettert pas echt op de schermen van je klanten wanneer onze videograaf zijn magische medium beschikbaar stelt. Video vangt namelijk meer blikken dan dat stukje tekst. Zo ontmoeten de specialismen elkaar. We trekken de aandacht van je (potentiële) klanten, overtuigen met informatieve en boeiende content en trekken vervolgens de lead naar binnen door een onweerstaanbare call to action. Start vandaag nog je e-mail campagne!
Dit is jouw moment